Do you also feel alone?

Hello everyone, I have a question: do you feel alone because just because you are fans of avatar? I only talk to very few people about it briefly.
This is just a quick question to hear or find out if other fans feel the same way.
Here's a quick note: Unfortunately, I can't always answer immediately because I'm not often online, SORRY!!!

Sopyu ftu äo

Member
Donator
To make it confusing, I'd say "Yes and no".

Yes: Because in my day to day life, I really don't interact with other fans IRL, and it's not like Europe, where there are fan meets and stuff. So in that respect, I can feel alone sometimes. I just found out today that there's a screening of both movies back-to-back in February at the IMAX in Melbourne. I've never seen either movie on IMAX, and it's something I'd like to do, but yeah it's a long way to go and it'd be really nice if there was a fan event / meet-up to go along with it just so we could have a feel of the community IRL, where there's others you can talk to face to face and share real space with who is happy to share and indulge my love of the universe.

No: Becuase honestly the online community is actually pretty good and largely non-toxic and fun to be around :) We have great resources for stuff like playing with the language, artwork and whatnot, and they've got a pretty good job of creating a positive space - which is impressive for a fictional universe that doesn't get much love or understanding.

Ich muss es einfach schreiben, denn ich werde Pandora nie erreichen. Der Planet Pandora existiert, aber alles andere ist fiktiv. Ich weiß, ich werde Kiri, Tuk, Neytiri oder Jake nie treffen oder sehen. Fliegen mit einer Banchee wird auch nur ein stiller Traum bleiben. Und dennoch verneige ich mich tief vor diesem Gedanken, die Natur zu entdecken und lieben zu lernen. Ich versuche, der Natur selbst Aufmerksamkeit zu schenken, indem ich ihr zuhöre, sie einatme und versuche, sie mit all meinen Sinnen zu verstehen. Wenn man sich ihr öffnet, ohne Angst oder Erwartungen, fühlt man die Umarmung der Natur wie einen Freund, den man nicht kannte, aber insgeheim vermisste. Ich hätte vor Freude weinen können, es war so ein wundervolles Gefühl!

Ich muss es einfach schreiben, denn ich werde Pandora nie erreichen. Der Planet Pandora existiert, aber alles andere ist fiktiv. Ich weiß, ich werde Kiri, Tuk, Neytiri oder Jake nie treffen oder sehen. Fliegen mit einer Banchee wird auch nur ein stiller Traum bleiben. Und dennoch verneige ich mich tief vor diesem Gedanken, die Natur zu entdecken und lieben zu lernen. Ich versuche, der Natur selbst Aufmerksamkeit zu schenken, indem ich ihr zuhöre, sie einatme und versuche, sie mit all meinen Sinnen zu verstehen. Wenn man sich ihr öffnet, ohne Angst oder Erwartungen, fühlt man die Umarmung der Natur wie einen Freund, den man nicht kannte, aber insgeheim vermisste. Ich hätte vor Freude weinen können, es war so ein wundervolles Gefühl!
For some reason, it won't translate into English so I don't know what you're saying :(

Last edited:
Entschuldigen Sie, SoulOfNeytiri,
ich schrieb es auf Englisch, in der Hoffnung, dass es auf Englisch zu lesen ist. Es wurde aber in deutsch übersetzt.
Ich weiß nicht so richtig, was ich noch machen soll, weil ich immer wieder Probleme mit der automatischen Übersetzung habe. Kennt jemand dieses Problem ??? Ich verzweifel !

Hello everyone,
I have a big problem; when I wrote in english, it was translatet in german, but when I wrote in german, it was't translate in englisch!
Can anybudy help me for this problem?
My translater is Google-Tranlate!
If I have this problem more times, maybe I'll delete all my posts?!

My friend does Astral Projection and claimed that Pandora exist, but isn't how the movie shows it and there isn't much civilization there :LOL: